torsdag 28. april 2011

Nydelige Diascia

Kjøpte Nydelige Diascia til altankasser på balkongen,

Gleder meg til de blir store i løpet av spmmeren.Har tatt mye kugjødselkompost i jorden så de skal ha godt utganspunkt.




Terassen sett fra balkongen.Nå gjenstår det kjedlige nemlig å beise den:(Usikker på farge, har egentlig lyst på hvit, men tror det blir vanskelig å få igjennom.Også har vi lyst å ta vekk lit av terassen i hjørne bak sofaen og plante en hekk for å skjerme, men vil jo ha den høy med en gang og da er jo eneste alternativet Tuja som jeg ikke hadde lyst på.Har sett at det går an å kjøpe ferdig hekk på nett men det ble veldig dyrt.

6 kommentarer:

  1. Så fint det ble:)Kjøpte deg en hortensia i går ser jeg:)Plante kassene var nydelige.Så flink du er:)

    SvarSlett
  2. Takk for det, de kjøpte jeg billig på Styvis vstkanten 50kr for den små og 90 for den store.Nå skal jeg ut i boblebadet og sole meg:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig :-)Det ser helt herlig ut på den nye terassen nå :-)

    SvarSlett
  4. Hei:)Takk for koselig kommentar på bloggen min:)Velkommen som følger!:)
    Kjempe fine bilder,så utrolig fine de små hvite kassene med handtak var!:)Klem

    SvarSlett
  5. Anonym28.4.11

    Hei deg :)
    Takk for koselig kommentar ♥
    Nydelig terasse!! Kommer innom en annen dag, nå roper loppekassen ;)

    Klem ♥

    SvarSlett
  6. Vittig :) Hehe, vi jobber jo samme sted og liker alt det samme for tiden,så da blir det litt likt interiør:)

    Sees i mrg

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)