onsdag 17. august 2011

Prosjekt boss spann endelig ferdig

Endelig malte jeg det siste boss spannet også,
har en tendens til å gjøre prosjekt halvferdig...




Har fått litt kommentarer på disse boss spannene,
og sikkert mange naboer som synest jeg er litt rar,
men jeg er fornøyd,
inngangspartiet ble mye finere,
enn med et blått, et brundt og et grønt boss spann


Det som ikke var så bra var at jeg ikke fant igjen
stensilene jeg brukte til bokstaver, og dermed ble ikke bokstavene så fine på mat...
Men nå blir det som det er...for nå..

På Plantasjen er det salg på mye,
deriblandt epletrer,
så 3stk ble med hjem.
Har lyst å prøve å lage en liten hekk av de,
Har lest litt om det på nett men er fremdeles usikker
om jeg får det til.




Silver fallsen vokser seg fint i krukken med Hortensiaen.

Fikk mange spørsmål ved hvordan malingen ville holde på boss spannene,
har hatt det noen mnd nå,
og synest den holder godt,
bortsett fra før malingen er skikkelig herdet,
da ble det litt avskrapet etter at den ble tømt,
men nå sitter den..
for nå...

9 kommentarer:

  1. Hei, takk for fin kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på, du har også en veldig fin blogg syns jeg og må hylle deg som har laget så flotte båss spann, det har jeg ønsket lenge men fått mye motgang på dette med om malingen holder, så hvilken maling har du brukt? du er kul! gleder meg til å se dine neste påfunn. Klem fra Karianne i Haugesund

    SvarSlett
  2. Du er så flink linn,hadde lett gjort det samme om jeg hadde slike!Utrolig bra kommet på.Hihi,de andre følger nok etter,du er jo trendsetteren i gaten tydligvis:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Knall tøffe de bossdunkene!!!
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  4. Du for noen flotte bossdunker!!

    SvarSlett
  5. Stilig ble det!!!!!
    Ha en fortsatt fin kveld ♥

    SvarSlett
  6. Hei.
    Bossdunkane vart kjempesøte.
    Men tømmer virkelig bossbilen dunkane? Tviler på dei hadde gjort det her hos meg.....

    SvarSlett
  7. Så originalt! Lurt å merke de sånn. Da jeg så tittelen på innlegget ditt, tenkte jeg at "hun er vestlending", for det er bare vi som sier boss tror jeg ;) Ha en finfin fredag! Hilsen en bergenser på Østlandet ;)

    SvarSlett
  8. Dette var virkelig flotte søppelkasser! Så lekre du har gjort dem! :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  9. Det er de kuleste og søteste bossdunkene jeg noen gang har sett!! Tips NIB om disse, knallmorsomme!!! Mvh Marianne

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)