lørdag 24. september 2011

Høst i stuen

Har gjort litt om i stuen,
lit mer høst




Skinnet på guvet holdt jeg på å kaste da vi flyttet,
har lagt på loftet i all sin tid,
etter pappa kjøpte det i Mexico(tror jeg)
for at det skulle bli sydd kåpe til mamma
for ca 30-40 år siden.
Nå er det endelig kommet i bruk!
Han visste ikke helt hvilket dyr det var,
men det er no fint synest jeg
og lunt nå i høst og vinter





Har forandret litt på speilet,
tatt på litt rekved,
og malt noen av bildene brune



7 kommentarer:

  1. Så koselig det er i stuen din!!

    ha en fin søndag :o)

    SvarSlett
  2. Anonym25.9.11

    Hei på deg.
    For ei herlig stue med masse god
    smak. :)) Smart å henge bilder på
    speilet.
    Ha en fin Søndag.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  3. Heihei!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg :)

    Så koselig stue du har!
    Ha en super mandagskveld!

    SvarSlett
  4. Anonym28.9.11

    For en kooooselig stue!!! Så fint dere har det!! :)

    SvarSlett
  5. Så kjeempe kooselig stue du har!!:):)
    Ønsker deg en fin helg,klem :)

    SvarSlett
  6. Her var det ett innlegg jeg ikke har fått med meg.. Veldig koselig stue, likte godt kroken med sjeselongene, ser deilig ut ;) Speilet var artig dekorert, det var en ny ide for meg.. hmm :)
    snakes.. klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)