torsdag 13. oktober 2011

Orkidefest

I går kom jeg hjem fra en fin tur til Thailand
(fordi om det regnet mer enn vanlig i regnsesongen)
En av høydepunktene for meg når jeg er i Thailand,
er å kjøpe med hjem orkideer,
denne esken med 50stk til 200kr.





Så var det å spre de utover badet











I gangen




 På stuen






På kjøkkenet





Egentlig kunne jeg tenkt meg bare disse nydelige lys rosa og hvite orkideene,
men det var alle farger i pakkene,
og det ble fargerikt og eksotisk hjemme nå...

Ellers så kjøpte jeg store,dyre amaryllis løker 
på flyplassen i Amsterdam,
de skal visst bli kjempefin med 7-10 blomster så det blir spennende.

5 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte orkideer! Hvordan klarte du å smugle dem hele inn i landet, eller er det kanskje lov å ta dem inn siden det er avsårne blomster? Flotte bilder!!
    Doog food spannet kjøpte jeg hos Kremmerhuset på Kvadrat i sist uke. Da hadde de flere igjen i butikken. Så hyggelig du tittet innom forresten!:))
    Klem

    SvarSlett
  2. Åh så fint det ble!! De fine orchideene og de fine bildene. Lekkert, lekkert, lekkert:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann

    Så mange vakre orkideer...snakk om å kunne frotse :o)

    Man skal ikke lenger enn til Danmark så får man flotte buketter for en tjuekroning....men her blir man jo flådd!!

    Ha en fin tirsdag :o)

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Og takk for koselig kommentar hos meg :-)

    Markedet skal være d. 6. november - du kan se reklame for det øverst på bloggen min. Vi holder til på Ålgård i Rogaland - ville si, at det var for langt for deg, men når du gjerne tar til Thailand etter orkidéer, så.....? :-)

    Masser av klemmer

    SvarSlett
  5. hi hi hi...orkideer i doruller...jeg er solgt, legger meg til som følger!! elsket mye her inne, endelig noen som er litt smågal...som meg :D

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)