torsdag 23. februar 2012

Uenig med konfirmanten





Jeg har konfirmant til vÃ¥ren,og jeg har sett for meg et forseg gjort scrappe invitason.   (lÃ¥nt bilde)  
Jeg kjøpte inn utstyr, og fotball ble et naturlig tema,
Jeg lagde et nesten ferdig i går,
og var fornøyd,
helt til jeg spurte konfirmanten hva han synest.
Var jo sikker på at det ville falle i smak.

"Men mamma er det ikke litt barnslig,
kan vi ikke ha helt vanlige invitasoner? "

Da mast jeg helt piffen,
og så for meg

sånne invitasjoner,
og da vil jeg heller sende invitasjon på meld,enn sånne tragiske kort.
(det finnes sikkert et bedre alternativ en dette da men)

Men det er vel konfirmanten sin dag?
Så jeg kan vel ikke overkjøre?

Har gledet meg til borddekking,
men kjenner jeg kvir meg litt nå...

6 kommentarer:

  1. Koselig at du vil være med pÃ¥ give awayen min:) og velkommen som følger hos meg;) Syns fotball invitasjonen var kjempefin-ikke enkelt det der;) ha en fin kveld-klem ❤

    SvarSlett
  2. He he;) har selv konfirmant om 2 mnd og han liker ikke fotball og tenkte dette ble vanskelig.. så jeg tok et nytt bilde og et fra han var mindre og laget på fotoknudsen. Enkelt og greit selv om det er mye mer kreativt å gjøre slik du gjorde! Synes de var kule! Til jentene mine scrappet jeg. Ikke lett m disse gutta.. Lykke til og stå på med kreativiteten! fin blogg <3 lig hilsen Lisbeth

    SvarSlett
  3. Huff da:) ikke bare bare når de beveger seg inn i de voksnes rekker...
    Synes den fotballidèen var super! - du får lirke å lure litt:))
    Tusen takk for alltid så hyggelige kommentarer hos meg!:)
    Ha en superflott helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Anonym24.2.12

    En god ide med fotballkort da,det ordner
    seg nok skal du se. :)) Lykke til.
    Riktig god helg til deg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  5. Fotballkorta er jo råstilige.
    Eg blir så imponert over dere som kan å lage slike flotte kort :-)
    Er nok ikkje lett, og som du seier så er det konfirmantens dag. Kanskje dokke kan møtes på halvvegen;-))

    Klem frå Gry, som fortsatt spelar fotball ;-)))) Tjihi...

    SvarSlett
  6. Du har laget et flott kort. Men det er ikke alltid ting faller i smak hos ens håpefulle. Vi laget enkle kort med bilder av konfirmanten på.
    Du finner nok utav det. Ta konfirmanten med på råd så finner dere nok et alternativ dere begge kan leve med.
    Lykke til :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)