lørdag 14. april 2012

Bordkort til Komfen!


I dag er det akuratt 4 uker til,
den store konfirmasjonen!
Og nå har jeg endelig funnet ut,
 hvordan bordkortene skal bli.




Det blir malte hermetikkbokser(tynt strøk),
så har sendt rundt meldinger til de nærmeste,
 at de må  samle hermetikk til meg.
Har bestilt mye rart gratis på Vistaprint(utenom porto)
blandt annet mange klistremerker som jeg har limt på her.
Har plantet stemor oppi,
men tenkte å plante forglemeiei til den store dagen.
Så har jeg tatt noen trebiter(rørepinner),
med grillpinner som skilt,
og dymo kommer vel med siden jeg skriver så stygt.




Godt med alle forberedelser som er i boks...

7 kommentarer:

  1. SÅ fint og SÅ orginalt!!! Likte at du hadde plantet oppi boksene, men tenk så flott med forglemmegei oppi, symbolsk og til ettertanke på en stor dag. Forglemmegei minner meg om mormor, det var yndlingsblomsten hennes:)
    Får du kjøpt disse blomstene som du kan plante oppi, eller må du så dem?
    Kjekt med alt som er i boks;)

    Håper du har det bra og at alt er bra med deg!

    Fin lørdag til deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. kjempefint:)ja godt med alt som er gjort:)du er flink:)klem

    SvarSlett
  3. Anonym15.4.12

    Så fine og så smart. :))
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Hei! For en smart idè til bordkort!! Krativt.. Nå går det fort til den store dagen, ja. Tipper den blir knall, og en stykk fornøyd konfirmant! Ha en fin søndagskveld. Klem Siri

    SvarSlett
  5. sÅ UTROLIG STILIG.jEG HAR NETTOPP MALT HERMETIKKBOKSER I MINT OG LYSEBLÅTT.

    SvarSlett
  6. For noen flotte bordkort da!!!:)
    Go natt til deg,klem:)

    SvarSlett
  7. Det må jeg si var noen avanserte og forseggjorte bordkort!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)