onsdag 30. mars 2011



Min første award, jippi :) Har fått denne av Jeanette  med interiørbloggen mi casa es su casa.. Min kjære kolega som altid har inspirert meg og ikke noe mindre nå som hun har fått seg blogg..Også var det min søster Monika som fikk meg til å komme i gang...

Følgende regler gjelder:
* Link til den som ga deg awarden
* Besvar spørsmålene
* Gi awarden videre til 10 andre bloggere

Spørsmål 1: Hvorfor begynte du å blogge?

Har tenkt på det en god stund. Men da  jeg og en kollega begynte å sende masse bilder til hverandre om prosjekter vi holder på med i huset. Så endte det opp med at vi startet hver vår blogg :)

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?

De som inspirerer meg :) Interiør,nettbutikker og håndarbeidsblogger.

Spørsmål 3: Favoritt makeup?

Ikke særlig næye på hva jeg bruker, men fornøyd med id, men ikke alltid jeg spanderer på meg det.

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?

Ikke viktig med merke, bare at det tar seg godt ut.

Spørsmål 5: Du "må ha" makeup-produkt?

Mascara

Spørsmål 6: Favoritt farge:

På klær liker jeg skarpe farger gjerne rosa og lilla,og selfølgeli mye svart.
Spørsmål 7: Favoritt parfyme?

clean(den heter det)


Spørsmål 8: Favoritt film?
filmer med sanne historier,dokumentarer og litt drama

Spørsmål 9: Hvilke land vil du besøke og hvorfor?
Veldig mange land,favoritten er vel Thailand, der er det så nydelig og billig og fantastiske mennesker!

Spørsmål 10: Fem ting du må ha i vesken?
Bruker ikke væske, men i lommen er det nøkler og bankort og boss.

Da skal jeg velge 10 andre som skal få denne awarden og da velger jeg:

Mi casa es su casa
Emmelines blog
fur elise
Lykkebo
fru glitters hus
frk-doris

Disse liker jeg veldig godt, men har ikke vært sålenge i gamet at har 10 enda...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)