fredag 10. juni 2011

Fornying av boss spann

En natt jeg låg med kreative tanker og ikke fikk sove fant jeg ut at jeg skulle male og dekorere boss spannene våre...

Det ser jo ganske kiipt ut med disse stående i innkjørselen, så jeg malte de med utemaling og litt decopage på lokket...

Det ser ivertfall mye koseligere ut nå, så får vi se hvor lenge det holder..
Har desverre et igjen, det skal få grønnprikkete lokk..
Nå må jeg på kremmerhuset en tur siden de har 30% på alt i dag!
Og jeg elsker den butikken

20 kommentarer:

  1. Så fine de ble!! Kreativt:o) Mine står langt vekk, borthjemt..pga. vond lukt sommerstid:o) Og de er fremdeles grønne og kjedelige, hi hi!

    Ha en fin kveld videre!
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Så flott det ble. :):)
    Hva slags maling brukte du?
    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  3. Anonym10.6.11

    Wow, stilig!!!
    Nå skal eg lese mer på bloggen din! Kjekt å finne en blogg eg ikke har vært innom før ;)

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Du så fliott!!
    Dette må nå være de fineste bosspannene i Bergen og omegn!
    sikker på at disse blir bossfolkene i godt humør av :o)
    En koselig blogg du har....ser også at du har en slik utslagsvask som jeg øøøøønsker meg så grådig!! Heldige deg :o)

    ønsker deg en flott pinse

    SvarSlett
  5. Genialt! Søppelkassene er ikke noe fryd i seg selv, så du løftet de til nye høyder :)

    SvarSlett
  6. Så koselig det ble,lurt kommet på:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  7. Wow, de ble fine da.. Jeg vil også!! :-) Viste dem til mannen og han bare smilte og sa, fine de.. Du kan male du også, men IKKE rosa!! :-) Så får se hva som skjer her.. :-) Takk for inspirasjon!!

    SvarSlett
  8. Artig utførelse!! Fikk nesten litt lyst til å prøve noe sånt jeg også. For søppelbøtter er ikke mye fint gitt ;).
    Takk for tipset.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  9. Hei der!
    Så hyggelig du ville være med på min give away, tvi tvi! Så utrolig smart å male de ellers så stygge bossdunkene! Det var en ny idè jeg ikke har sett før, kjempe fine! Vet du om kommunen har noe i mot det..? Var nemlig ute for at vår brune dunk ikke ble tømt fordi jeg hadde kastet noen trebiter på toppen av hageavfallet, og det tok dem 1 uke før de kom og hentet den. Snakk om å markere hvem som har makten! Håper dere nyter pinsen og har fine dager enten det er med eller utens solskinn. Skal bli gøy å følge deg videre:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  10. Anonym13.6.11

    De ble kjempefine Linn:-))
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  11. Har aldri sett at noen har malt søppeldunkene før!!!
    For et genialt tips!
    Vi har muret en nisje i steingården og har masse planter rundt dem. Vil at de skal gjemmes bort.
    Men nå fikk jeg jammen lyst å dekorere dem også! Kjempestilig!

    Må også skryte av terrassen deres. Nydelig hjørnesofa og hekk bak. Flott!
    Sommerlig hilsen Marit

    SvarSlett
  12. Stilig :-) Håper det holder da ;-)

    SvarSlett
  13. WOW
    SÅ kult!
    Det fikk jeg å lyst til å prøve,
    -men er det lov?
    Er ikke bøttene komunens?
    *****
    Tusen takk for rosende ord!
    Slikt varmer
    Klem

    SvarSlett
  14. hi,hi
    Søppelmennene må da bare bli i supergodt humør av å få lov til å tømme slike søte bøtter!!
    Kanskje du skulle prøve med lakk, -det kan jo være de holder litt bedre da?
    Klem, klem

    SvarSlett
  15. Woow!Så kreativt-de ble skikkelig søte!!!:)

    SvarSlett
  16. Kjempestiligt :)

    HA ei god helg!!

    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  17. Så fine :-) Det må jeg si, du både har ideene og får gjennomført det :-)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  18. Så flotte de ble. Det må jo være en fryd for gutta når de kommer å tømmer dem. Legger meg som følger, jeg

    Klem Bente

    SvarSlett
  19. Gud - så skjønne ;o)) For en fantasi!!! ;o)

    Klem Elisabeth ;o)))

    SvarSlett
  20. Wow, så stilig. Det må være de flotteste søppelbøttene jeg har sett.

    Klæm Susanne

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)