onsdag 21. desember 2011

Juleverksted for store og små

sammen med min gode veninne og barn så koser vi oss hvert år.
I år var det min Frøya som vant mandelen:)
Og på juleverksted ble det laget fine hjerter av perler.
 

Ideen fikk jeg fra den krative bloggen,
Barbros lille atelier,
og dette passser i alle aldre,
og blir fine uansett synest jeg,
vi brukte ståltråd, og perler,
og formet det til hjerte til slutt og bandt et bånd i det,
så kan de henge på juletre eller andre steder..


Neste dag gjorde de det samme i God morgen norge;)
 

Jeg fikk en nydelig bukett av min gode veninne,
og jeg ble så glad for den,
det er ikke så ofte jeg får blomster,
siden jeg jobber på Plantasjen,
så er det ingen som tenker på å gi meg blomster,
de tror jeg har mer enn nok, og er så kresen, osv..
Men sannheten er at jeg blir kjempeglad!


Hvitt og grønt er fint nå til jul...

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg en god jul sammen med familie og venner og et godt nyttår! Juleklem fra Stinemor:-)

    SvarSlett
  2. Takk for herlig juleverksted:-) Det var kjempekos!
    Glad du likte blomstene.

    Stor klem!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)