tirsdag 6. desember 2011

Mitt første mosehjerte

har sett på alt det fine andre bloggerene har laget,
men tenkte at jeg ikke kom til å få det til,
iverfall ikke uten noen form under,
men brukte bare vikletråd og reklame,
formet et hjerte og forsatte med mose utenpå.
Fjusket også men litt snøspray utenpå for å bli hvitere..


 Det var jo lekende lett, 
har mer mose heldigvis til å lage noe mer..

 Pyntet litt i gangen,
og mosehjerte mitt fikk henge på speilet


Hang opp en lyslenke rundt speilet,
og det ble veldig stemningsfullt,
noe som jeg ikke klarer å få med på bilde..
Ønsker meg fotokurs til jul nissen!

8 kommentarer:

  1. Rannepia6.12.11

    Kjempe fiint ble det. Har også lyst å prøve men trenger litt mose først:))

    SvarSlett
  2. Så fin den var =)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott det mosehjerte var da.
    Og så fint du har pyntet.
    Koselig å drive med pynting til jul.
    Skal nok gjøre litt mer av det i dag jeg også før jeg skal på jobb.
    Ha en riktig god dag :)

    SvarSlett
  4. Takk for kos melding hos meg ;-)
    Åhh for en nydelig krans!! Syns det så vanskelig ut jeg ;-) Lekker var den hvertfall! Nydelig pyntet hos deg.

    Klem Ellen

    SvarSlett
  5. Ååå det var nydelig, så flink du er.
    Du hadde pyntet nydelig i ganga.
    Håper du har ei fin førjulstid.
    Klemmer fra Ine

    SvarSlett
  6. Kjempenydelig!

    SvarSlett
  7. Utrolig nydelig! Jeg ble misunnelig, kjempefin! Bra jeg ikke er den eneste som ikke helt får knekt den foto-koden, får aldri til sånn som så mange av de andre bloggerene...får liksom ikke vist skikkelig hvordan det er da. Hehe:) Ha en fin lørdagskveld:) Første gangen min her, legger meg som følger :) Klem

    SvarSlett
  8. Så nydelig mosehjerte! Vakkert pyntet hos deg. Fotokurs hadde vært noe ja....
    Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)