mandag 6. august 2012

Betongstøvler

Se de utrolige kule betongstøvlene jeg har fått!


 Min søster har laget de til  meg og jeg er så fornøyd!


 Skal stå ute hele året og pynte opp inngangspartiet!
Til jul skal det komme svibler oppi:)


 Hun støper rett og slett oppi støvler,som må ofres og taes ut for og endel jobb
(har prøvd selv uten å vellykkes)
Hun selger en del av de så viss noen er intresert i Bergensområde
(tung å sende)
så gå inn på bloggen hennes og skriv til hun:
http://wwwfurelise.blogspot.no/2012/08/redesign.html


Ser på bilde at oliventreet mitt skulle vært stusset litt for å holde formen.
Og endelig er stemoren kommet fint opp igjen etter nedklippingen

6 kommentarer:

  1. Oi! Så stilige støvler :)
    Kjempe koselig inngangsparti du har også ♥

    Fin mandagskveld!

    SvarSlett
  2. Kjempestilige støvler !!

    SvarSlett
  3. Takk min venn..:) Så koselig de ble hos deg.. og så mange fine blomster du har!!:) Klem

    SvarSlett
  4. Åååå dei var råstilige!!
    Du er heldig, og for eit frodig inngangsparti du har.

    SvarSlett
  5. Å, så stilige!!!
    Herlig ღ og så
    masse fine planter
    du har, koselig ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. De er bare SÅ kule Linn!! :) Koselig utenfor hos deg, alle mine planter er moden for utskiftning.... :) Helt sant med den kremen over her, kan brukes til alt. Brukte den på soleksem til datteren min, funket veldig bra :)


    Fin helg til deg :)


    Klem Jeanette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)