tirsdag 9. august 2011

Hyttetur med kunstnerisk utsagn

I helgen var vi på hyttetur med familie i Etne,
det var veldig vakkert der,
men desverre dårlig vær,
min svigerinne hadde da den gode ideen om å male bilde,
og det ble veldig kjekt.
Her er mitt bidrag som er to apekatter i solnedgang i et hjerte.
Det var ialefall det, men så ble jeg så missfornøyd at det hele ble dekt over med hvitt,
og da ble jeg litt fornøyd alikevel.
Har veldig lyst å gå å et malekurs....

Mye fin rogn å se nå..

Er kommet hjem og fått bilde på veggen,
Leo stiller seg altid opp når jeg skal ta bilder, spessielt når det innebærer myke puter og skinn..

 Har vært og plukket litt lyng også,
(passet i fargen til bildet,hihi)

Høsten er her om jeg vil eller ikke,
men den kan jo bli fin den...

2 kommentarer:

  1. Koselige bilder! Ja høsten ligger og lurer her også, men håper på litt mer sommer først:o) Hos meg blomstrer lyngen så flott i fjellhagen, får vel plukke en bukett jeg også!

    Koselig at du er med på gibort'n min;o)
    (husk lenke på dine 3 lodd, da, thi hi!)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Hærlige bilder:)Jeg har fått kjempe mye høst stemning,merker det er kaldere og vi har fyrt opp siste dagene.Litt kos,men på samme tid litt tragisk at sommeren som ikke har vert er snart over :/Så fin hund også:)
    Ja tror det blir grått med hvite lister-vi må nok male hele huset på nytt fordi det er veldig slitt begynt og bli :)Klem.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)