onsdag 8. juni 2011

Fantastiske Diascia

Jeg må bare skryte masse av denne sommerblomsten.
Har blogget om Diasciaen da jeg plantet den,
 men jeg er så inponert hva den klarer.
Jeg plantet den veldig tidlig, så tidlig at det ned mot null om natten,
 og balkongkassene mine står utsatt til med vær og vind,
og det er jo nesten bare det vi har hatt, mye regn og vind,
mens Diasciaen er helt fantastisk!!
Det har regnet så mye de to mnd at jeg har ikke måtte
 vannet de en gang.
Så mange andre planter jeg har plantet har blitt litt mer på hell,
                                     Og ikke nok med det, den trenger ikke plukkes heller,
                                                           den ordner seg selv,
og se hvor fint det blir når den slepper blomsten,
 ser ut som jeg har lagt det ut sånn til pynt:)

I dag er det jo faktisk ok vær,så jeg må ut å nyte siste time før jeg må gå på jobb.
 Har akuratt  fått medlemskap hos
Norske Interiørblogger,
så nå blir jeg vel enda mer hekta:)


7 kommentarer:

  1. Hei Linn!
    Det var jammen litt av et blomterflor! Nydelig, var det:o)

    Takk for besøk og hyggelig kommentar hos meg! Kjempekoselig at du ville følge meg også (men finner deg ikke på følgelisten min...) !

    Ha en fin dag videre!
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Gratulerer som NiB medlem.. du blir nok hekta.. ;D fant deg hos Kreative janne, og såg at du var i hordaland du og, synes det er artig med bloggere fra vest.. Veldig fine bilder du har, likte godt hagekroken din, og ikke minst silver falls er nydelige.. Gleder meg til å følge deg videre.. :)

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hilsen!
    Kjempekoselig blogg du har, så jeg har lagt meg til her:) og på min linkliste.
    Nydelig den blomsten og uteplassen var lekker:)
    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. Hei. :)
    Flotte bilder. :)
    Gratulerer som nib medlem.
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  5. Grattis med medlemsskap hos NIB:)Du må jo bare være med på uteplass konkurransen:)

    Klem fra meg i Danmark

    SvarSlett
  6. Flotte blomsetr med nyyyyydelig farge ;o)) Takk for koselige ord inne hos meg ! Ja, tenk og dekorere ett naust!! Sååååå masse fint man kunne gjort ;o)))))

    Ha en flott dag ;o)

    STOR klem Elisabeth ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)