mandag 27. juni 2011

Jakten etter harepus

Det er så mange harepuser i området her og det er så koselig å se etter de,
Selters er like ivrig som oss, veldig nyskjerrig på de..
Vi såg mange i går og ingen i dag så tror nok at vi har skremt de litt vekk...
I morgen starter endelig den store sykkelturen.
Da første stopp er på en av de 2000 øyene i Herøy komune.
Det blir 6mil på første etappe,
 og jeg er veldig spent på hvordan jeg skal holde følge med de andre,
med min dårlige form,
altfor lenge siden jeg har syklet desverre..
Også blir det veldig spennende hvordan det fungerer med
å ha guttene med i sykkelhengeren(Selters og Leo)
Datamaskinen blir ikke med:(

5 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! vi har mye besøk av Harepus på hytta:o)

    Lykke til med sykkelturen! Kos deg med PC-fri :o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Kjempefine :-)

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder. Spesielt sparken ute i enga var flott.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine bilder du viser fra ferien:)Ser og høres som flott tur:)Jeg bruker paint til å lage bilde collage og tekst etc.på bilde.

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)