torsdag 2. juni 2011

Hylle over kosekroken min

Endelig har jeg begynt å henge opp litt på veggene, etter vi flyttet i Januar.
Venter ligsom på det rette skal dukke opp,
og siden det er gipsvegger vil jeg ha hjelp av mannen å henge opp ting,og da kan det ta litt tid,
og forståelse for at det er nødvendig:)
Hadde en ikea hylle liggende og noen fine knekter,
også noe skrot fra naustet(gammel vindusramme tror jeg)
Tenkte å male noen rammer i morgen og finne noen fine bilder og sette inni "rammen"
 Dette bildet er bare helt nydelig av mamma og min tante,
 er ganske sikker på at mamma vil ha det tilbake når hun ser dette:)

Denne dukken malte jeg for sikkert 20 år siden nesten og var så stolt, det var i den tid det var moderne med burgunder og mørkegrønt og sennepsgult!
(Håper ikke den trenden kommer tilbake)
Men det er gode minner fra først gang jeg fikk meg leilighet og var 19 år.
Så jeg tenkte å prøve å male den på nytt i hvitt og lys rosa, og sette den på den ledige plassen på hyllen.
Men nå må jeg legge meg:Godnatt

3 kommentarer:

  1. Å så fint det ble! Elsker den gamle vindusrammen under hyllen. Og så koselig med bildet av din mor og tante!

    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig koselig...Har det selv på veggen i gangen

    SvarSlett
  3. Hadde visst ikke fått med meg dette innlegget.Så heldig du var å kom over det gamle vinduet da!KJempe fint:)Lurte litt når jeg leste "hvit ramme" innlegget ditt:)Hehe,ikke noe spennende den andre gleden,bare ny bil:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)