onsdag 29. juni 2011

Ferietips til sommerblomstene!

 Jeg klippet ned stemorene mine før jeg dro på ferie,
da blir de kraftigere og ikke så lange og struttende senere.

Det er litt kiipt å klippe de når de ser så fin ut,
men nå får jeg jo uansett ikke noe glede av de på en stund,
har tenkt mange ganger på å gjøre dette når jeg drar på ferie,
men første gang jeg prøver.
Det er lurt å gjøre med hvie margeritter og,
siden de har lett for å bli lange og glissne...
I dag har min datter på 12 år laget seg blogg,
Frøyas bloggerier
påvirket av sin mor, så nå er det enda mer krangling om maskinen..
Sykkelturen lar vente på seg til det blir bedre vær.

7 kommentarer:

  1. Det var jammen lurt! Skal lure på hvor lang tid det tar før det blir blomster på de igjen?

    SvarSlett
  2. S spennende da. Men skjønner at det var kipt å knipe av de nydelige blomstrene.

    Ønsker deg en trivelig sommer med masse sol.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Hihi,så koselig at Frøya har begynt å blogge da:)Håper dere får bedre vær snart,det er ikke fint her heller..Har regnet stort sett i hele dag..Jeg har passet avdelingen din idag,var inne ekstra:)Håper dere koser dere på ferie:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja det var lurt! Jeg synes stemor har lett for å bli lange og "stygge" utpå sommeren, så dette tipset skal jeg følge:o)

    Ha en fin Torsdag!
    Heleneklem

    SvarSlett
  5. Kjempesmart tips, blir spennende å se om det går bra :)
    Tusen takk for kommentar hos meg, har faktisk planer om en lav hekketype rundt noen av stiene i hagen min :)

    Håper du får en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  6. Ja, dette burde nok eg også ha gjort. Ikkje minst fordi eg har vore dårlig med å knipa frøhusa av !! Kanskje til helga...hehe Håper du tar bilder når du kjem heim att og ?? Ha god ferie og go`helg !!

    SvarSlett
  7. Hei hei!

    Oi, er det mulig altså? mine har blitt litt glissene, kanskje jeg skal prøve dette!

    Koselig du ville delta på give away hos meg!

    Ønsker deg og dine en FIN helg,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for å få en komentar:)